Täällä sitä ollaan kolmatta päivää räkätaudissa. Päätettiin ukkosen kanssa sairastella vuorotellen, isäntä pärski viime viikon, joten luonnollisestikin tällä viikolla on sitten mun vuoro. Sinänsä ihan hyvä ratkaisu olla eri aikaan tautinen, saadaanpa molemmat sairastaa rauhassa. Tai niinhän sitä voisi luulla... Annoin isännän rauhassa maata, valittaa ja olla hoivattavana viime viikon. Nyt kun itse olis vailla samanlaista kohtelua, niin mitäpä tekee mun mies? Tulee töistä kotiin (ajoissa, ihme kyllä, pointsit siitä), avaa bissen, heittäytyy sohvalle ja toteaa että voisin vaikka laittaa ruokaa koska hällä on nälkä. Että se siitä sairastamisesta sitten. Ihanaa, kun mua on paiskattu näin välittävällä miehellä!

Alkoikin taas ärsyttää niin paljon, että näpytin herralle kiukkuisen sähköpostiviestin, johon sisällytin meidän päiväohjelman ja kysyin haluaako ukko vaihtaa mun kanssa osia. Mä olisin ainakin ihan valmis käymään töissä, jos äijä hoitaisi kaiken muun.
Nojuu, in my dreams...

Tähän väliin sopii hienosti tälläinen juttu, minkä löysin surffaillessa. Vanha kuin taivas, mutta tässä välissä jostain syystä jaksaa  naurattaa...